Pagina's

donderdag 24 februari 2011

Zomerstoffen 2011

Ik heb 3 dagdelen (maandagmiddag, dinsdag- en donderdagochtend) in de week dat ik alleen ben en dat ik even mijn dingetjes kan doen. Ons jongste dochtertje wordt in mei 3 jaar dus zij zit voorlopig nu nog op Peuterspeelzaal en de rest van de tijd is ze gezellig thuis. Onze andere 2 dochtertjes zijn 4 en 5 jaar dus die gaan al fulltime naar school.
Vanmorgen had ik weer een vrij ochtendje en ben ik naar mijn favoriete stoffenzaak in Ammerzoden gegaan. En jippie, de zomerstoffen lagen allemaal uitgestald. Ik kon bijna niet kiezen, zoveel mooie stoffen en vrolijke kleurtjes lagen er. Nu dus hard aan het werk om veel leuke artikelen te maken.

Hieronder de stofjes die je dus binnenkort terug ziet in de webwinkel van Petite Fee Kinderaccessoires.