Pagina's

vrijdag 8 april 2011

Cursus haken voor beginners - deel 2

Afgelopen woensdagavond mijn tweede en laatste les gehad. Martine legde uit hoe je figuren moest maken. We begonnen met het Hart. In het begin zag ik er nog niet veel in maar dat kwam helemaal goed. Mijn Hart was gelukt. Vervolgens gingen we een circel maken met een groot gat en toen werd er uitgelegd hoe je er een bakje van kan maken. Daarna wilde ik nog een bloemetje maken. Ik had zelf een patroontje meegenomen die me niet heel moeilijk leek maar toen was het garen op en waren we bijna aan het einde van de les. Mijn bloemetje dus niet afgemaakt (3 blaadjes) maar ik weet nu wel hoe het moet. Martine had me ook nog uitgelegd hoe ik een leuk golfrandje kon maken, misschien wel erg leuk voor mijn haarbandjes.

Het was een gezellige, leerzame cursus en ik heb de beginselen van haken goed geleerd. Nu veel oefenen en mijn haarbandjes maken.

Martine, dank je wel! http://www.puur-geluk.nl/